13 wrz 2015

Ichirei

Kto to ta cała Iczirej?




Mam na imię Dominika, preferuję 99% zdrobnień i wszelakich form tego imienia, które ludzie mi przypisują ( Domi, Dośka, Siula, Donia itp. itd.) Urodziłam się 5 czerwca 1995 roku i od tego czasu mieszkam w niewielkim miasteczku pod Bydgoszczą. Z zamiłowania studiuję zootechnikę, w planach mam jeszcze jeden kierunek, czy się uda - zobaczymy. Prócz studiów chodzę do weekendowego technikum weterynaryjnego. Bywam cicha, spokojna i w niektórych sytuacjach nieśmiała, lecz zazwyczaj wszędzie mnie pełno i dobrze czuję się w niemal każdym towarzystwie. Od wielu lat piszę pamiętniki.

Jeśli chodzi o zainteresowania, mam ich całkiem sporo. Niestety z żadnego nie potrafię zrobić swojego stuprocentowego hobby. Trenuję kickboxing; jeżdżę konno. Uwielbiam pisać opowiadania i jest to czynność, która pochłania sporą część mojego czasu. Poza tym bardzo dużo czytam, czasem coś rysuję lub koloruję. Nie mam talentu, więc zwykle są to jakieś pierdoły na odstresowanie. Zawsze interesowałam się fotografią, jednak nie mogłam zdecydować się na żaden konkretny krok w tym kierunku.Marzę o własnej ciemni, myślę, że stopniowo zrealizuję to marzenie.

Dużą rolę w moim życiu odgrywają zwierzęta, które towarzyszą mi od najmłodszych lat.W zeszłym roku musiałam pożegnać się z moim kotełem Daisy. Mam dwa psy nowofundlandy i królika. Wkrótce zaczynam praktykę w klinice weterynaryjnej.

Nienawidzę papierosów! Ugh, chyba nic mnie tak nie drażni jak wydmuchiwany prosto w twarz, śmierdzący dym. Nie lubię także nadużywania alkoholu, lecz od czasu do czasu piję piwo, wino lub wszelkiego rodzaju smakowe nalewki (nie, nie jestem jakąś abstynentką, po prostu jakiś czas temu przeokropnie zatrułam się wódką XD). Nie cierpię bałaganu, przez co wciąż układam rzeczy w pokoju.


Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zadaj pytanie lub odezwij się bezpośrednio przez fanpage! 

4 komentarze:

  1. Na bloga wrzuciłaś mi link, więc zajrzałam :)
    Jak tylko sesja da żyć, z chęcią spróbuję twojej twórczości.
    Bardzo lubię czytać o autorach. Zawsze wtedy gdy chłonę ich prace, czuję dziwną bliskość z daną osobą.
    Ja studiuję weterynarię, wyczuwam bratnią duszę <3

    OdpowiedzUsuń